Hoppa till innehåll

Orohet När Jag Ska Sova.


Str4ndB3rg
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag gjorde en tråd om detta fast det var om när jag skulle såva så..

Har mycket problem med oroheten.

Mitt problem är att jag pratar alltid med mina kompisar, kl 0.00 måste han sticka då blir man själv och då blir jag orolig och tänker negativt.. egentligen borde jag också lägga mig då men stannar ändå uppe.

Vet inte varför men jag kan inte lägga mig även fast jag är trött så..

Känns som jag missar så mycket av lägga sig så tidigt.

Just nu är klockan 5 i 2 på natten och jag vill inte lägga mig eller vill men kan inte.. som beroende till datan..

Lite tips tack! :( hållt på såhär i 2 år :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ganska enkelt att fixa.

 

Gå upp vid en hyfsad tid och senare på kvällen så kan du försöka med att göra ngt mer ansträngde (styrketräna eller vad du nu kan tycka är jobbigt) i 40 minuter. Efter det så borde du vara trött. Sån är jag iaf.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortfarande även fast jag är trätt så lägger jag mig inte.. redan testat.

Om du vet att du inte kan lägga dig, och kan erkänna det till och med, varför går du bara inte och lägger dig?

 

Han skrev ju varför...

 

Jag fattar iaf vad du menar med att det känns som om man missar mycket.

Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner också så ifrån tid till tid, och jag är som du också medveten om det, därför gav jag dig rådet att gå och lägga dig iallafall, för det gör jag. Även om du är trött och det inte känns som du kan sova så kommer du när du lägger dig i din säng att bli ännu tröttare och till slut somna.

 

I enstaka fall blir jag helt klarvaken när jag lägger mig i sängen, men det är antagligen för att du inte är van vid att lägga dig så tidigt, men kroppen fortfarande är trött. Ligg helt stilla och blunda, eller läs en bok så kommer tröttheten tillbaka och du kan sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vill inte lägga mig eller vill men kan inte.. som beroende till datan..

Menar du att du sitter vid datan för länge eller?

Och att du inte vill sova eftersom det känns som att du missar en del saker som sker på datan?

Dina vänner loggar ut men du vill fortfarande vara inne?

 

Hmmmm. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...