Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Nu är det så att RuneScape kommer ha en helg (som startar 12:te mars) som man får dubbel XP. Detta gäller självklart bara för Members. Om du vill läsa mer om det tryck på länken nedan: Länk P.S: Kom ihåg att du har bara det i 10 timmar. Den här tiden rinner ut även fast du inte tränar, så kom ihåg att träna HELA tiden och inte bara stå vid G.E och låta den rinna ut. Detta gäller inte när du är utloggad! Redigerat 1 Mars 2010 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Längtar extremt mycket till det. :P Vet dock inte vilken skill jag ska träna då, kanske magic eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tszmagic Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 yey sups för con köpt;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Ja hurra! Ska träna mining till lvl 90 då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag ska nog träna mining och om jag når mitt mål i det blir det nog thieving. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Jag ahr tänkt levla upp Runecrafting så jag kan göra Lawrunes innan jag blir member. Men jag får ta och bli member innan nu då. Har liksom bara en och en halv level kvar eller något sånt... Redigerat 1 Mars 2010 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jaha, dags att börja spela rs ett tag igen :D Ska träna fishing, kommer gå skit snabbt ju :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips?Vad vill du träna? Jag ska i alla fall träna runecrafting tills jag kan göra lawrunes och sen köra stenhårt på mining, om det nu inte är för många som kör mining under den här tiden så att säga.... Redigerat 1 Mars 2010 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Kommer säkert fixa level 80 hunter, antingen det eller så fixar jag 95 attack (93 just nu). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips?Vad vill du träna? Jag ska i alla fall träna runecrafting tills jag kan göra lawrunes och sen köra stenhårt på mining, om det nu inte är för många som kör mining under den här tiden så att säga.... Jag vet inte riktigt det är det jag undar om nån har nåt tips. (Har just blivit member så har 0 i alla member skills) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips? Vad vill du träna? Jag ska i alla fall träna runecrafting tills jag kan göra lawrunes och sen köra stenhårt på mining, om det nu inte är för många som kör mining under den här tiden så att säga.... Jag vet inte riktigt det är det jag undar om nån har nåt tips. (Har just blivit member så har 0 i alla member skills) Du kan träna Mining, Fishing eller vadsom helst. Det är upp till dig. Jag la dit ny information som kan vara bra och veta om man inte läste det som stog i länken jag skickade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg