IlyUJessica Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Längtar som F*N till det ska försöka dra 70 range (från 64),63 hunter (från 60) och 53 thieve (från 42) :lol: :lol: Sen blir det bara att göra DT :D :D någon som vill träna thiev med mig? (Master farmer metod) B) ISFall adda: WaaW XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips?Man bör ju satsa på en skill som kostar mycket. Prayer, herblore osv. Kanske lite svårt att få tag på herbs nu(?) Verkar som det är många som har köpt alla herbs & ingredienser inför denna "xp weekend". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips?Man bör ju satsa på en skill som kostar mycket. Prayer, herblore osv. Kanske lite svårt att få tag på herbs nu(?) Verkar som det är många som har köpt alla herbs & ingredienser inför denna "xp weekend". Jo, och det underlättas av att ha typ 50M över till sånt... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 För er med med något matteintresse så har jagex lagt upp en formel som säger hur mycket extra xp man får för stunden. Den xp man får är (("inloggad tid i timmar" -10)/7,5)^2+1.1 , efter 10 timmar ligger den kvar på ligger xp:n kvar på 1.1 alltså 10% extra i xp. Det är väldigt många som säger dubbel xp, andra säger 2.7 xp (170% mer) som det står i "Save the date!" deverlopers blog. Om man studerar formeln närmare så upptäcker man att antalet xp börjar med ca 2,87 (187% mer), förmodligen så kommer talet från xp-genomsnittet under den första timmen vilket avrundat blir 2,7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har 110m... tror ni de räcker för 99 construction, med lite sacred? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har 110m... tror ni de räcker för 99 construction, med lite sacred? :( :(Level 1-99 construction, Oak Dungeon doors & Mahogany Dinner tables ( sacred clay hammer ) Kommer att kosta dig lite över 60m. Kan bli några 'm' till om du använder en butler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har 110m... tror ni de räcker för 99 construction, med lite sacred? :( :(Det stackas inte med exp Bonusen denna helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Kommer träna wc... (Lvl 74 just nu ..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Spelat i 21 min och nu är den nere på x2.5 istället. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg