Pillshere Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Hallojsan, jag har fått ett Xbox 360 när jag fyllde år, men jag vet inte vilka spel jag ska ha. Eftersom jag är van vid Nintendo (Denna var min första konsol som inte är gjord av Nintendo ;:) så har jag ingen aning om vilka Xbox-spel som är bra. Lite tips, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Vad gillar du för sorts spel? FPS,fantasy,racing eller nått annat?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Vad gillar du för sorts spel? FPS,fantasy,racing eller nått annat?.Jag brukar gilla RPGs och racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Vad gillar du för sorts spel? FPS,fantasy,racing eller nått annat?.Jag brukar gilla RPGs och racing. Forza motorsport?, får du spela vilka spel som helst eller får du inte spela spel som är över 12+,16+ osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag rekommenderar dessa, ej rangordnade Orange Box Gears of War 1 & 2 Halo 3 Bioshock Shadow Complex Resident Evil 5 Assassin's Creed 2 GTA IV & expansions Fallout 3 Fable 2 Oblivion Mass Effect 1 & 2 Street Fighter IV Bayonetta Devil May Cry 4 Tales of Vesperia Forza Motorsport 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag rekommenderar dessa, ej rangordnade Orange Box Gears of War 1 & 2 Halo 3 Bioshock Shadow Complex Resident Evil 5 Assassin's Creed 2 GTA IV & expansions Fallout 3 Fable 2 Oblivion Mass Effect 1 & 2 Street Fighter IV Bayonetta Devil May Cry 4 Tales of Vesperia Forza Motorsport 3 Jaha, de flesta av de här spelen har man ju hört talas om. :P Man kan ju kolla in de här.Några fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 lägger till på Hivee's lista modern warfare 2 Skate 1 & 2 (3 släpps någongång i år, typ vid sommaren) Mirror's Edge Tekken 6 Need for Speed SHIFT och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 lägger till på Hivee's lista modern warfare 2 Skate 1 & 2 (3 släpps någongång i år, typ vid sommaren) Mirror's Edge Tekken 6 Need for Speed SHIFT och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^ Skate 1 kan du ju ta bort... Skate 3 släpps i maj... Men jag tycker du ska köpa Oblivion... väldigt bra rollspel.. Eller kanske Dragon Age : Orgins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 lägger till på Hivee's lista modern warfare 2 Skate 1 & 2 (3 släpps någongång i år, typ vid sommaren) Mirror's Edge Tekken 6 Need for Speed SHIFT och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^ Skate 1 kan du ju ta bort... Skate 3 släpps i maj... Men jag tycker du ska köpa Oblivion... väldigt bra rollspel.. Eller kanske Dragon Age : Orgins? Varför ska han ta bort skate 1? Köp CoD4,WaW elr MW2 Forza motorsport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Gillar du rollspel så måste du införskaffa The Elder Scrolls IV: Oblivion, Mass Effect 1 & 2 och Fallout 3: Game of the Year Edition. Redigerat 2 Mars 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 lägger till på Hivee's lista modern warfare 2 Skate 1 & 2 (3 släpps någongång i år, typ vid sommaren) Mirror's Edge Tekken 6 Need for Speed SHIFT och kan låta fjolligt men Lego spelen, de är faktisk väldigt roliga att spela ^^ Legospelen är ju bra, jag fick Lego Batman med konsolen. Måste erkänna att jag tycker det är bra som *pip*.Och Skate 2 har ju Adrianmarti (youtube) rekommenderat så man kan ju kolla in det också. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Gears of War 1&2 är bra, dock är dom rekommenderade från 18. Fable 2 är också bra om du inte är en riktig gamer som vill ha en utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.