Torcida Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) LÅS!!! Redigerat 3 Mars 2010 av carloking1 Citera
Nazar Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 kan inte komma på ett bra namn till psn. tipsa mig om namn det går ju inte fixa en account för att psn har blivit retarded. Citera
Torcida Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2010 kan inte komma på ett bra namn till psn. tipsa mig om namn det går ju inte fixa en account för att psn har blivit retarded. Men jag kan gå in på intenet. skriv ändå nåra namn Citera
Sidney Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 Varför inte komma på ett själv? kan inte komma på ett bra namn till psn. Citera
Ankdamm Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 (redigerat) Du ska självklart heta SnuffZieZ jr! *EDIT* - Om du är bra på allting såklart! Är du dålig på någonting ska du heta Wannabe SnuffZieZ Redigerat 1 Mars 2010 av SnuffZieZ Citera
laxan96 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Skrivet 1 Mars 2010 vad sägs som: Harddeath eller: TrueSpirit eller: TrueAnger eller: BigStadge eller: SorryIkilledyou eller! GessWhoKilledYou eller: BornToDie eller: LivesNetherEnd eller: WorldOfFriends nåt av dem som du gillar jag skickar mer om jag kommer på kan du inte säga vad tyå eller vad sorts av namn du skulle vilja ha exempelvis vad du vill att namnet ska ha för betydelse. Citera
Garone Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Såklart att han kan komma på ett eget namn. Det är ju bara att skriva i någonting. Citera
YaTwice Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Namn generator En sida som genererar namn. Du kan ju självklart också ändra val under Fantasy Name, Nickname & Business name, Generator(s). Så det är bara att börja kolla efter ett som passar dig. :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.