DonaldDuck Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Hejsan, NU letar jag efter någon som spelar MW2 på 360, och vet hur man spelar spelet. Jag dömer dig inte på Ratios, nukecount eller nåt sånt dumt. Du får bara svara på några små frågor. :) Jag vill ha någon/några att spela med för att jag är trött på att hamna i random lobbys och bli tvungen att skjuta ner saker 24/7 för att någon på teamet är en noob och hjälper det andra laget till deras killstreaks. Så, vill någon spela med mig? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Jag kanske? Är level 65 och har prestigat 1 gång. Jag heter burstingink. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 kan väl lira, rank 70 2a prestige, har varit det ett tag nu, hade nog varit på typ 50 3e prestige om jag hade prestigat på direkten. GT NoSight93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Adda mig på MSN, [email protected]. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Kan väl köra med dig, hur gammal är du? Gillar du SnD? Adda Marcu9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag ser inte hur min ålder påverkar något. Och ja, jag gillar S&D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 din ålder påverkar för ingen vill spela med en liten jobbig skrikande unge i micken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jaha, men jag skriker inte. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag ser inte hur min ålder påverkar något. Och ja, jag gillar S&D. Jag gillar inte barn som inte kommit in i/ut ur mål brottet än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 GL att finna någon 10-14 som kommit ur målbrottet. Ser inte 15+ som barn utan som yngre vuxna även fast de enligt lagen fortfarande är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg