Champagne Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Ja.. har någon testat eller har spelet och tycker de va kul? Är väldigt inne i saw filmerna och skulle vara roligt att ha spelet.. Men det är så fruktansvärt dyrt... är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.Har sett alla från 1-6 men inte 7anHur är gameplayen? Jag menar vad ska man göra på spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.Har sett alla från 1-6 men inte 7an 7an är ju inte ute än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Det kommer inte att komma en sjua heller, sexan var den sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Nej, en sjua är planerad och kommer släppas senare i år http://www.imdb.com/title/tt1477076/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaIIofduty Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Ja det kommer en sjua :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 "Saw 3D"... vilket skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 "Saw 3D"... vilket skämtJa inte hade Saw 2D varit bra heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Herregud vilken idiot du är MetalUngen... Du vet mycket väl vad jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Herregud vilken idiot du är MetalUngen... Du vet mycket väl vad jag menade.Nej det är du som är "Idioten" för att du sitter här och ska låta ball för att jag är 13.. och? jävla unge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Det är snarare du som försöker spela cool med dina barnsliga skämt. Gå och lägg dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.