Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Det är snarare du som försöker spela cool med dina barnsliga skämt. Gå och lägg dig.Har jag någonsin skrivit något skämt när jag skriver? Ne JUSTE! Gå inte OFT för du kan få en tillsägelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Nej, men du har försökt och misslyckats totalt. Och det är upp till modsen om jag ska få en tillsägelse, inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!! Han som skapade tråden undrar om SAW spelet var bra. Ni kommer hit och bråkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!! Han som skapade tråden undrar om SAW spelet var bra. Ni kommer hit och bråkar... Precis.. Jag vill veta om det var bra.. Så sluta whina sönder min tråd Garone och om du inte vet så behöver du fan inte svara! END OF IT!... Daedra vet du om det är bra ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Har spelat det och varvat, kan t.o.m citera mitt första inlägg: Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn. Det enda som är drygt är stridssystemet men det finns inte så många fiender, känns också som vissa fällor inte är särskilt Jigsaw'iga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!! Han som skapade tråden undrar om SAW spelet var bra. Ni kommer hit och bråkar... Precis.. Jag vill veta om det var bra.. Så sluta whina sönder min tråd Garone och om du inte vet så behöver du fan inte svara! END OF IT!... Daedra vet du om det är bra ? :P Nä, jag har inte sett och vill inte se SAW filmerna och har inte prövat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.