pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) hej! jag har ett "problem" mitt ramminne står vid ca 50 % hela tiden! jag använder mig av windows 7 kan det bro på det? jag har 2 Ram minnen på 1gigs skriv om ni behöver mer info.... Tacksamm för hjälp! :) Redigerat 2 Mars 2010 av pontaxxr Citera
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Vänta, hur är det ett problem?ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! Redigerat 2 Mars 2010 av pontaxxr Citera
KalphiteQ Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Vänta, hur är det ett problem?ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb. Inget onormalt alltså. Citera
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Vänta, hur är det ett problem? ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb. Inget onormalt alltså. okej :) Citera
WASD Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator. XP är förresten bäst ^_^ Citera
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator. XP är förresten bäst ^_^ det är ingen speldator :P men BTW det är säkert W7 som tar det.. Citera
Xagez Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Skrivet 2 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) Citera
pontaxxr Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P Citera
KalphiteQ Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Skrivet 18 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P Förstår inte ens vad du löste? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.