pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) hej! jag har ett "problem" mitt ramminne står vid ca 50 % hela tiden! jag använder mig av windows 7 kan det bro på det? jag har 2 Ram minnen på 1gigs skriv om ni behöver mer info.... Tacksamm för hjälp! :) Redigerat 2 Mars 2010 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Vänta, hur är det ett problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 (redigerat) Vänta, hur är det ett problem?ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! Redigerat 2 Mars 2010 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Vänta, hur är det ett problem?ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb. Inget onormalt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Vänta, hur är det ett problem? ne kanske inte är ett problem men jag tycker det är lite konstist och onödigt att jag använder 50% utan att ens ha ngt program igång!! För att operativsystemet behöver runt 1Gb RAM, mitt står just nu på 1400Mb RAM vilket är runt 35 % av mina 4 Gb. Inget onormalt alltså. okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator. XP är förresten bäst ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 2 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Du har alltså 2gb ram och 1gb används hela tiden? Har inte koll på hur mycket W7 drar men på vista var det i vilket fall helt normalt. 4gb bör man ha om man har W7 på en speldator. XP är förresten bäst ^_^ det är ingen speldator :P men BTW det är säkert W7 som tar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Andvänder också 35% av mina 4GB så stämmer nog bra att Windows 7 andvänder upp cirka 1GB (har uTorrent, Steam, Xfire, Spotify och Chrome igång) jag har löst det :D det för att jag har Windows 7 med 2 skärmar :P Förstår inte ens vad du löste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.