arrmando Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) mina kompisar typ tvingade mig att köpa det men när jag klarade ut det på veteran så spelade jag det inte så mycket och online är typ som i COD 4. Personligen tycker jag COD 4 är roligare än MW2 så snart kommer jag att byta in det. Redigerat 10 Mars 2010 av arrmando Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!And i'm care sooo much. Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel. Men erkänn att dom kunde finslipat online-läget ganska mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel. Finns massa spel som är bättre online än cod4, såattehh :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!And i'm care sooo much. Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel. Men erkänn att dom kunde finslipat online-läget ganska mycket? Vad menar du? Redigerat 15 Mars 2010 av Offspring9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig! Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel. Finns massa spel som är bättre online än cod4, såattehh :ph34r: nee.... Men okay, i'm patritoitic, i love CoD4 and i will allways do. So what? + Kan man vara patriot när det gäller spel? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Snälla, ge upp engelskan... Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här. Och exakt hur är det utvecklarnas fel att du har en dålig internetuppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Snälla, ge upp engelskan... Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här. Och exakt hur är det utvecklarnas fel att du har en dålig internetuppkoppling?Haha klockrent, hade verkligen inte kunnat säga det bättre själv, tack. Även då jag inte stöder Zaaalzaa's påståenden, så tycker jag att MW 2's multiplayer var en stor besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Allt är skit i MW2 MP imo (: Campers , nuke boosters , några super OP:ed vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Vad är det för OP vapen alla snackar om? Det enda problemet jag stött på är campers men det är bara på vissa banor och händer inte alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Nu har det gått nästan två veckor och har verkligen inte ångrat mig!And i'm care sooo much. Jag förstår, alla har inte så bra smak för spel. Men erkänn att dom kunde finslipat online-läget ganska mycket? Online-läget är ju alltif likadant på alla COD-spel men skulle klart vara kul om det kom nåt nytt som man kunde köra online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Det du gör nu är att våldta språket så hårt att en engelsman skulle gråta om han såg det här.Det där var ganska roligt...=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.