DAWd Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Vad borde man önska sig när man fyller år? Vid 15års åldern :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Det du vill ha... Själv önskade jag mig ingenting och fick precis vad jag önskade nu när jag fyllde år för en vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Ett spel eller nåt? oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Tyvär vet jag inte vad jag vill ha XD. ge förslag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Vi vet ännu mindre vad du vill ha. Om du inte kommer på nåt nu kan du önska dig något när du vill ha det istället. Jag önskade mig inget förra året heller men en vecka senare köpte jag en ipod touch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 3 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 så jag borde bara önska mig pengar eller vadå? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Du måste inte önska dig nåt <_< Jag önskade mig inte ens pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Du måste inte önska dig nåt <_< Jag önskade mig inte ens pengar.Tråkigt? Inte ens en fin middag med nära och kära? Assasians Creed 2 kommer ju snart till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jo tårta såklart. Men inga presenter. Någon lyx-godis hade de köpt bara :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Pengar och kläder brukar ju jag säga. Behövs inget mer än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Pengar och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Pengar, men det med följer också små saker som föräldrarna tror man behöver :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.