Hoppa till innehåll

Combat Rogue


zkAro

Rekommendera inlägg

Tycker den här diskussionen är lite löjlig "Roligare att downa ICC" osv man bestämmer väll själv vilken nivå man lägga sig på. Och om man har kämpat lite för att få ner en instance så spelar det nog inte så stor roll om det är ToC, VoA elr ICC huvudsaken är att man har kul och känner att man åstadkommit något bra :) .

 

Sen ska man självklart inte whina ifall man har får dålig gear för t ex ICC utan lägga sig på den nivån som passar en själv :) .

Man vill ju fortfarande bli bättre, så om folk med dålig gearscore drar ner ens prestationer så man inte kommer till ICC så är det inte så roligt längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja.

 

Har ett problem med min rogue :s Saken är den att jag vill spela combat rogue, fast jag får ingen dps alls som combat.. Har dual spec som Assa/Combat PvE builds, och med min assassination drar jag omkring 5k dps på heroic training dummy, medans min combat spec bara drar omkring 3.6k. Vad är felet?

jag använder 20/51/0 combat spec som de flesta använder och jag har alltid SnD uppe osv. men ändå så får jag max bara upp till 3.6k dps.

 

anledning till att jag hellre vill spela combat rogue är för att jag tkr det är roligare, och mer chill :P

 

länk till armory om det skulle behövas med (jag vet, mitt gear suger): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;cn=Sm%C3%ADle

Om du spelar för att det är "roligare" och mer "chill" så sluta spela dirr.

Om du vill nå 5k dps så vill du väl lira icc25? Ja, då ska du inte spela för att det är chill, för jag tror inte någon vill ha en raidmedlem så bara spelar för skoj skull, jag vet att jag inte skulle.

 

Man ska alltid ta den specc som anpassar sig efter patch notes, nerfs och buffs.

Inte den som passar en, jag tar fanimig inte marksmanship hunter för det känns coolare, eller hur?

 

Nej men helt rätt, man spelar ju inte WoW för att det är kul, utan för att få höga siffror. Om Blizzard skulle gå efter din åsikt, skulle de förlora 90% av alla spelare. Seriöst, tänk efter förfan.

 

Det där är klassiska wow du syftar på, just nu är WoW så jävla casualvänligt så det inte är sant!

På Vanilla fick jag nöta cirka 5 månader för och få hela dungeonsettet så att jag ens skulle få någon regularplats till Zul'Gurub och Molten Core! Idag när man dingar så årdnar du hela T9 settet på några timmar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...