Hoppa till innehåll

360, Vad Ska Jag Köpa?


w4nkarN
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjo, ska skaffa Xbox360, men jag vet inte vad jag ska köpa till, så kan någon visa vad jag ska köpa :>? jag vill ha Elite versionen, BF BC2, HMDI kablar och Kexbox live i 3 månader. Helst ska det vara från CDON eller OnOff, vill ha så billigt som möjligt :>

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Tjo, ska skaffa Xbox360, men jag vet inte vad jag ska köpa till, så kan någon visa vad jag ska köpa :>? jag vill ha Elite versionen, MW2, HMDI kablar och Kexbox live i 3 månader. Helst ska det vara från CDON eller OnOff, vill ha så billigt som möjligt :>

Ja, vad sägs om:

Xbox360 Elite, Modern Warfare 2, HDMI-kablar och "Kexbox" live i 3 månader :D

 

Du har ju redan sagt vad du ska köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Menar om det var något mer användbart som jag borde köpa :P

Xbox Messenger kit... Är bra om du ska chatta mkt...

 

Ja, då så får man med ett tangentbord som man sätter fast på kontrollen och ett headset.

 

Precis... Då slipper du sitta med kontrollen och knappa in genom att hitta bokstäverna :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Messenger tangentbordet är ganska onödigt tycker jag, bättre att köpa ett headset.

 

Köpte ett Elite + spelen Pure, Lego Batman, Forza Motorsport 3 och Mass effect 2 idag på Gamestop för 2299kr. Väldigt billigt, var enligt kvittot 1686kr rabatt. Mycket billigare än OnOff och man får med 1 månad Live, headset och 120GB hårddisk, skulle satsat på det om jag va du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har ändrat mig o vill ha BF BC2. 250gb hårdisk, custom skal o 2 kontroller. Kommer bli för dyrt om jag behöveri nte allt det.

Messenger Kit behövs inte heller, har typ inga kompisar som kör XBox,

vet inte om den konsollen fortfarande säljs, och med den får du mw2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den finns på Elgiganten i Nordstan i Göteborg. Sen finns det ju 250gb 360 på t.ex. game med Final Fantasy istället för MW2.

Fast den med FF13 är ju bara en "vit Elite" som det står på reklamen. Alltså, en standard box med en 250gb hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...