Hayna Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag har tänkt på att köpa css till steam och betalar med visa men varför vill dom ha faktueringsadress? Är rädd att det ska komma en faktura och dra från kortet Tack i förväg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Givetvis kommer de dra pengar från kortet om du köper något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Givetvis kommer de dra pengar från kortet om du köper något.Men vet ni varför ska dom ha fakturaadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har för mig att alla internet butiker kräver fakturaadress även fast man betalar med kort. Men du kan vara lugn, jag har köpt minst 30 spel från Steam och de har aldrig sänt mig en faktura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Har för mig att alla internet butiker kräver fakturaadress även fast man betalar med kort. Men du kan vara lugn, jag har köpt minst 30 spel från Steam och de har aldrig sänt mig en faktura.Ok Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.