Money Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Vi använder framework 3,5 så uppdatera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Jag laddade ner webläsaren, men det finns mycket buggfel och mycket stavfel också. Annars en ganska bra webbis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag laddade ner webläsaren, men det finns mycket buggfel och mycket stavfel också. Annars en ganska bra webbis. Ge några buggfel / stavfel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag laddade ner webläsaren, men det finns mycket buggfel och mycket stavfel också. Annars en ganska bra webbis. Ge några buggfel / stavfel ? Ska man behöva visa något som ni borde se finns överallt? Ni stavar som......som.......som vem fan vet vad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 26 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Jag laddade ner webläsaren, men det finns mycket buggfel och mycket stavfel också. Annars en ganska bra webbis. Ge några buggfel / stavfel ? Ska man behöva visa något som ni borde se finns överallt? Ni stavar som......som.......som vem fan vet vad! Ja man ska behöva visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Alright. Kolla här då: http://netrexbrowser.com/#/features/4535322529 För det första så heter det inte "There is no news" Det heter "there are" För det andra, det går inte att säga "no worry" det låter fel. Säg hellre "no worries" För det tredje, det heter inte "think their should be more" för "their" betyder deras. Det ska istället vara "think there, o.s.v" För det fjärde, ni skriver "in to". Skriv hellre "into" För det femte, det går inte att säga "you want to feel that glass look?" eller "to make Netrex have glass with an interesting feel". Det låter så fel som bara möjligt. Formulera om meningarna. För det sjätte, man skriver inte "when ever". Man skriver "whenever" För det sjunde, det går inte att skriva "comes with Netrex built in and faster than ever". Skriv hellre "comes built in with Netrex, and is faster than ever". Nöjd nu? Jag har hittat sju fel, och kan fortsätta hela jävla kvällen om jag har lust. Din engelska suger tydligen. Ta inte detta som en förolämpning, ta det som kritik, och förbättra er/dig. Jag vill bara hjälpa till....för att sidan ska bli bra. Inse att ingen sida blir bra, när den är packad med grammatikfel. :lol: /Theshawty Redigerat 26 Mars 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 (redigerat) Alright. Kolla här då: http://netrexbrowser.com/#/features/4535322529 För det första så heter det inte "There is no news" Det heter "there are" För det andra, det går inte att säga "no worry" det låter fel. Säg hellre "no worries" För det tredje, det heter inte "think their should be more" för "their" betyder deras. Det ska istället vara "think there, o.s.v" För det fjärde, ni skriver "in to". Skriv hellre "into" För det femte, det går inte att säga "you want to feel that glass look?" eller "to make Netrex have glass with an interesting feel". Det låter så fel som bara möjligt. Formulera om meningarna. För det sjätte, man skriver inte "when ever". Man skriver "whenever" För det sjunde, det går inte att skriva "comes with Netrex built in and faster than ever". Skriv hellre "comes built in with Netrex, and is faster than ever". Nöjd nu? Jag har hittat sju fel, och kan fortsätta hela jävla kvällen om jag har lust. Din engelska suger tydligen. Ta inte detta som en förolämpning, ta det som kritik, och förbättra er/dig. Jag vill bara hjälpa till....för att sidan ska bli bra. Inse att ingen sida blir bra, när den är packad med grammatikfel. :lol: /Theshawty Tror han menade att du ska hitta fel på webbläsaren, inte på hemsidan. Han har redan sagt att felen på sidan vet de om redan. /The Almighty Redigerat 26 Mars 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 /The Almighty Felet med webbläsaren är att den är för lik andra webbläsare. T.ex. Chrome och Firefox, för många liknande drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Alright. Kolla här då: http://netrexbrowser.com/#/features/4535322529 För det första så heter det inte "There is no news" Det heter "there are" För det andra, det går inte att säga "no worry" det låter fel. Säg hellre "no worries" För det tredje, det heter inte "think their should be more" för "their" betyder deras. Det ska istället vara "think there, o.s.v" För det fjärde, ni skriver "in to". Skriv hellre "into" För det femte, det går inte att säga "you want to feel that glass look?" eller "to make Netrex have glass with an interesting feel". Det låter så fel som bara möjligt. Formulera om meningarna. För det sjätte, man skriver inte "when ever". Man skriver "whenever" För det sjunde, det går inte att skriva "comes with Netrex built in and faster than ever". Skriv hellre "comes built in with Netrex, and is faster than ever". Nöjd nu? Jag har hittat sju fel, och kan fortsätta hela jävla kvällen om jag har lust. Din engelska suger tydligen. Ta inte detta som en förolämpning, ta det som kritik, och förbättra er/dig. Jag vill bara hjälpa till....för att sidan ska bli bra. Inse att ingen sida blir bra, när den är packad med grammatikfel. :lol: /Theshawty Man tackar för kritiken ;) Vi ska fixa det så snabbt som möjligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Alright. Kolla här då: http://netrexbrowser.com/#/features/4535322529 För det första så heter det inte "There is no news" Det heter "there are" För det andra, det går inte att säga "no worry" det låter fel. Säg hellre "no worries" För det tredje, det heter inte "think their should be more" för "their" betyder deras. Det ska istället vara "think there, o.s.v" För det fjärde, ni skriver "in to". Skriv hellre "into" För det femte, det går inte att säga "you want to feel that glass look?" eller "to make Netrex have glass with an interesting feel". Det låter så fel som bara möjligt. Formulera om meningarna. För det sjätte, man skriver inte "when ever". Man skriver "whenever" För det sjunde, det går inte att skriva "comes with Netrex built in and faster than ever". Skriv hellre "comes built in with Netrex, and is faster than ever". Nöjd nu? Jag har hittat sju fel, och kan fortsätta hela jävla kvällen om jag har lust. Din engelska suger tydligen. Ta inte detta som en förolämpning, ta det som kritik, och förbättra er/dig. Jag vill bara hjälpa till....för att sidan ska bli bra. Inse att ingen sida blir bra, när den är packad med grammatikfel. :lol: /Theshawty Man tackar för kritiken ;) Vi ska fixa det så snabbt som möjligt :D Varsågod :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Gillar den - snabb men tja... Ni borde jobba lite mer =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.