Hoppa till innehåll

Netrex Webbrowser


Money
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Theshawty

Vad är det som är så speciellt med eran browser? Varför skulle jag (eller någon annan) andvända den, när vi har en fungerande browser som ser snarlik till er? Har ni något annat än de andra konkurrenterna på marknaden?

För att ni använder IE och den är dåligare än ni tror enligt våra tester. Firefox är ett alternativt. Vi använder Firefox's motor för att visa sidor. En bra anledning till varför ni kan använda våran browser och inte firefox när dem visar lika bra är designen. Firefox ligger efter på designen så vi erbjuder er en ny Firefox med en bättre design.

 

Enligt våra tester så fick IE 20/100 poäng medans Firefox och Netrex fick 94/100.

 

Vi har också gjort Netrexbrowser för att förbättra våran kunskaper inom programmering.

 

 

Dessutom har vi några funktioner som inte dem andra webbläsarna har. Ett exempel är våran Text to speech funktion. Man markerar text så läser en webbläsaren texten åt dig.

 

 

Ehmm..va? Jag använder FF sen ett bra tag tillbaka. Och jag tvivlar på att Netrex skulle vara bättre än IE. Lär er stava, sen kan ni börja programmera.

 

Er sida innehåller många stavfel, och det minskar intrycket av att det överhuvudtaget skulle vara bra.

 

You might as well click this...

Redigerat av Theshawty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Jag gillade den absolut inte, den var seg och liknar bara andra webbläsare!

 

Och hur fan tänkte ni när ni skrev den här meningen på eran hemsida: "and it can fix troubles in your PC and fix them."?

De menar troligtvis: "and it can find troubles in your PC and fix them" men hursomhelst så låter det helt sjukt att säga så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Theshawty

Jag vill inte ha feedback på hemsidan utan på programmet.

 

Jaha, ok. Programmet var väl hyfsat.

 

 

EDIT: Tog bort multiquoting. Ser inte allt för bra ut i ett svar.

Redigerat av Theshawty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...