NeedforSpeed Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Syns dom bara när du tränar eller hela tiden? Jag antar att det beror på att när du tränar så vidgar dina ådror. Jag tycker det är jävligt fult,snyggt,äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Vart syns dom? Inget fel på ditt självförtroende btw, men det är ganska vanligt att barn ( antar att du är ung eftersom du är under 15 ) tror att de är lite starkare än vad de egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Syns dom bara när du tränar eller hela tiden? Jag antar att det beror på att när du tränar så vidgar dina ådror. Jag tycker det är jävligt fult,snyggt,äckligt. dom syns hela tiden men då är dom inte stora, dom blir lite större när jag har tränat. Men vad menar du med ''Jag tycker att det är jävligt fult, dnyggt,äckligt''?? dom syns på armarna, men bara på den delen under armbågen, och lite på händerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare????Hög testosteron = snabbare blodgenomströmningar, vanligt vid pubertetbråtten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Syns dom bara när du tränar eller hela tiden? Jag antar att det beror på att när du tränar så vidgar dina ådror. Jag tycker det är jävligt fult,snyggt,äckligt. dom syns hela tiden men då är dom inte stora, dom blir lite större när jag har tränat. Men vad menar du med ''Jag tycker att det är jävligt fult, dnyggt,äckligt''?? dom syns på armarna, men bara på den delen under armbågen, och lite på händerna Det är ju normalt att ådorna blir större när man tränar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare????Smal och skitstark.... Som andra redan sagt så är det nog för du tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Han kanske är stark, vad vet ni? :rolleyes: Det är normalt att ha synliga ådror! Speciellt i samband med träning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Man ska bara ha synliga ådror när man tar i/är ansträngd, om man inte har gjort något fysiskt på länge och bara har tagit de lungt så borde ju inte ådrorna synas speicellt mycket, och om de syns ändå så är du troligen för smal. (Och detta baserar jag inte på någon fakta direkt, jag bara tycker detta. Finns säkert bra anledningar till varför jag har fel med oavstående argument.) Sedan till din andra fråga så anser jag att ifall man har väldigt smala armar och massvis med ådror, så ser man bara väldigt svag ut. Däremot ifall man har kraftiga armar och ändå får fram ådror när man anstränger sig så är man stark, tuff och allt annat coolt som finns att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 man kan väl vara stark även om man är smal??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 man kan väl vara stark även om man är smal???Jo fast styrkan kommer ju från musklerna, och musklerna blir större ju starkare du är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Han kanske är stark endå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.