Hoppa till innehåll

Synliga Ådror


NeedforSpeed
 Dela

Rekommendera inlägg

hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Syns dom bara när du tränar eller hela tiden? Jag antar att det beror på att när du tränar så vidgar dina ådror. Jag tycker det är jävligt fult,snyggt,äckligt.

 

dom syns hela tiden men då är dom inte stora, dom blir lite större när jag har tränat. Men vad menar du med ''Jag tycker att det är jävligt fult, dnyggt,äckligt''??

 

dom syns på armarna, men bara på den delen under armbågen, och lite på händerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare????

Hög testosteron = snabbare blodgenomströmningar, vanligt vid pubertetbråtten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Syns dom bara när du tränar eller hela tiden? Jag antar att det beror på att när du tränar så vidgar dina ådror. Jag tycker det är jävligt fult,snyggt,äckligt.

 

dom syns hela tiden men då är dom inte stora, dom blir lite större när jag har tränat. Men vad menar du med ''Jag tycker att det är jävligt fult, dnyggt,äckligt''??

 

dom syns på armarna, men bara på den delen under armbågen, och lite på händerna

 

Det är ju normalt att ådorna blir större när man tränar och sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

hejsan, jo förra året började jag träna styrke träning hemma och jogga ute och simma och sådant, och nu så har mina ådror blivit mycket synligare. Beror de på att jag tränar eller beror de på något annat kanske??? jag vill också veta vad ni tycker om synliga ådror, fult,snyggt,äckligt???? jag är ganska smal och väldigt stark och jag undrar om ådrorna kommer synas mindre när jag är kanske 15 år då man blir kraftigare????

Smal och skitstark....

 

Som andra redan sagt så är det nog för du tränar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man ska bara ha synliga ådror när man tar i/är ansträngd, om man inte har gjort något fysiskt på länge och bara har tagit de lungt så borde ju inte ådrorna synas speicellt mycket, och om de syns ändå så är du troligen för smal.

 

(Och detta baserar jag inte på någon fakta direkt, jag bara tycker detta. Finns säkert bra anledningar till varför jag har fel med oavstående argument.)

 

Sedan till din andra fråga så anser jag att ifall man har väldigt smala armar och massvis med ådror, så ser man bara väldigt svag ut. Däremot ifall man har kraftiga armar och ändå får fram ådror när man anstränger sig så är man stark, tuff och allt annat coolt som finns att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...