Ryssfemma Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Sen kan ådrorna synas om man knappt äter om vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 så du menar att om man är stark så måste man också vara biff? jag spelar fotboll och av de så får man långa muskler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 så du menar att om man är stark så måste man också vara biff? jag spelar fotboll och av de så får man långa musklerVad räknas som "starkt" för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Långa muskler? WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Långa muskler? WTF? Jag tror han menar snabba muskelfibrer. Snabba och korta muskelfibrer finns det. :D Scrolla ner en bit på den här sidan. "Muskelfibrer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Han syftar mer på t.ex. dansare som måste ha smidiga muskler etc. Tror inte fotboll ger en så jätte bra överkroppsträning speciellt inte omkring armarna, utan fotboll ger mest uthålliga benmuskler. EDIT: Långa muskler syns ändå relativt mycket när man spänner sig, no way att man har utseendet av svaga armar men styrkan av starka. Om du har musklerna så syns de i vilket fall, även om de är långa eller korta. Redigerat 9 Mars 2010 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) så du menar att om man är stark så måste man också vara biff? jag spelar fotboll och av de så får man långa musklerVad räknas som "starkt" för dig då? Man behöver inte se ut som ett muskelberg för att vara stark. Finns dem som är extremt starka fast än att dem inte ser ut som det. Det finns en i min klass som är smal som en sticka men stark som en oxe. Redigerat 9 Mars 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 så du menar att om man är stark så måste man också vara biff? jag spelar fotboll och av de så får man långa muskler Vad räknas som "starkt" för dig då? Man behöver inte se ut som ett muskelberg för att vara stark. Finns dem som är extremt starka fast än att dem inte ser ut som det. Det finns en i min klass som är smal som en sticka men stark som en oxe. Det är jag fullt medveten om men jag undrade vad han räknade som stark, då han själv var så "stark".En jag känner tex: han vägde 62 kg på 180 cm i nian, han tog 10x65 kg med dumbbell rows utan någon erfarenhet tidigare av gym. Ett annat exempel är den gamla svenska kraftatleten Calle sven som tävlade i brottning i Nordamerika med en kroppsvikt på 70 kg. Motståndarna vägde upp till 150 kg och han kom tvåa i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 så du menar att om man är stark så måste man också vara biff? jag spelar fotboll och av de så får man långa musklerLånga muskler=UthållighetStora muskler=Explosivitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Man kan inte träna sig till långa eller korta muskler, era/våra muskler utvecklas efter våra gener när vi tränar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Ett annat exempel är den gamla svenska kraftatleten Calle sven som tävlade i brottning i Nordamerika med en kroppsvikt på 70 kg. Motståndarna vägde upp till 150 kg och han kom tvåa i tävlingen.Teknik över styrka.. Man måste inte vara otroligt stark/tung, så länge tekniken är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Jag tränar på gym några gånger i veckan och jag har också synliga ådror speciellt vid armarna, jag hade inte så synliga ådror förrän jag började styrketräna vilket var för 2 år sen, så det kan vara för att du tränar men om du bara tränar fotboll så är det inte därför. Men jag vet inte om mina ådror har att göra med träning eller om det är puberteten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.