williamren Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jag behöver tips på spel som man inte behöver en så jättebra dator till. Jag gillar rpg-spel som är ganska fria men alla sorters spel går bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Rekommenderar Fallout, Fallout 2 och Baldur's Gate 2. ( BG1 är inte särskilt bra såvida du inte använder mods för att fixa upp det. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics: Brotherhood Of Steel, Diablo och Diablo 2. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Jag har en bättre dator än de där spelen kräver så ni kan skriva andra också. Redigerat 7 Mars 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Torchlight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Torchlight?Det funkar på min dator men jag har testat demot och jag gillade inte det. Redigerat 7 Mars 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 TES: Morrowind, TES: Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 TES: Morrowind, TES: Oblivion?Jag har redan både men de är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Saints Row 2? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Dragon Age: Origins. KOTOR. Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Mount and Blade, Mass Effect, Bards Tale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Dragon Age: Origins är ett väligt bra spel. men man blir lite trött på det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.