williamren Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Mount and Blade, Mass Effect, Bards Tale.Mount and Blade och Mass Effect har jag redan men Bards Tale verkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag föreslår Earthbound 2 och Mother 3, Secret of Mana och Chrono trigger OBS! Alla spel är till SNES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Age Of-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Som jag sagt flera gånger förut. Battlefield Vietnam. Testa så förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Som jag sagt flera gånger förut. Battlefield Vietnam. Testa så förstår du. åååååh,nu blev jag sugen på "Operation Flaming Dart" :(men en gammal klasskompis lånade spelet, och sen flyttade han < / 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Spelade just den :D F4 Phantom och Cobra är awesome. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.