Sinclair Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 http://www.gamereactor.se/brev/110544/60hz...0%3F/?search=Hz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 http://www.gamereactor.se/brev/110544/60hz...0%3F/?search=HzVet inte om jag ska lita på en kille på Gamereactor eller Xbox supporten. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Varför skulle de ljuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) Tack för hjälpen allihopa. Men jag har en till fråga: Man får ju med en kabel till gamla versionen av Xbox 360, en kabel som inte är en HDMI kabel. Men man kan ju koppla den till en HD-TV och göra så det blir HD, man ser ju vid slutet av sladden: "TV eller HDTV". Sen ska man ju dra den gula sladden osv. Är det bättre att ha den sladden till ett gammalt Xbox 360 till en HD TV som är Full HD eller är det bättre med en Xbox 360 med HDMI-utgång och dra en HDMI sladd mellan Xbox'et och HD TV som är Full HD? Vilken ger bäst bild och ljud? Redigerat 10 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 HDMI-sladden såklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Tack för hjälpen allihopa. Men jag har en till fråga: Man får ju med en kabel till gamla versionen av Xbox 360, en kabel som inte är en HDMI kabel. Men man kan ju koppla den till en HD-TV och göra så det blir HD, man ser ju vid slutet av sladden: "TV eller HDTV". Sen ska man ju dra den gula sladden osv. Är det bättre att ha den sladden till ett gammalt Xbox 360 till en HD TV som är Full HD eller är det bättre med en Xbox 360 med HDMI-utgång och dra en HDMI sladd mellan Xbox'et och HD TV som är Full HD? Vilken ger bäst bild och ljud? HDMI-sladden, men som jag sa förut så spelar inte Full-HD någon roll eftersom du inte får ut det ändå. Du får bara uppskalad, vilket inte är Full-HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.