Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 (redigerat) Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0 Redigerat 15 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0Nej, Köp något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Okej, men ska jag köpa den här eller inte? http://www.blocket.se/lulea/Svart_data_pak...?ca=1_9&w=0Nej, Köp något bättre. Vad är det som inte är bra med den då? Det som jäg kräver är att man ska kunna köra MW2 utan lagg, och det kan man på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jag hade inte ens möjlighet att installera drivrutinerna till min nätverksdongel. Då det inte hade stöd för programvaran. det enda han hade problem med var ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Du kommer inte ha stabil 60 FPS i MW2 med den. Varför inte spendera pengar på en dator som håller istället?Har inte så mycket pengar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 För 6000 kan du få en mycket bättre dator. Och jag skulle heller aldrig våga köpa en begagnad dator...Vadå då? Bara det finns kvitto/garanti så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Garantin gäller inte om den förra ägaren haft sönder datorn.Nej, men jag bor i Luleå så att jag kan åka och kolla så att den funkar innan jag köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Jag säger detta till dig nu; Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag säger detta till dig nu; Köp en bra stationär dator istället för en bärbar. Väldigt skumt det skulle vara och sitta och lira Call Of Duty MW2 vid en laptop. Ehm, jag har aldrigt snackat om att köpa någon bärbar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.