JePPe9 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Camp of duty: Modern air support 2 har ingen strategi alls. Du behöver bara sitta och skjut personer som går förbi. Måste man ha den där jävla fucking taktik då? Det känns och är ju GAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Camp of duty: Modern air support 2 har ingen strategi alls. Du behöver bara sitta och skjut personer som går förbi. Måste man ha den där jävla fucking taktik då? Det känns och är ju GAY! Håller med tbh. FPS ska vara mindless action, strategi hör till RTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Camp of duty: Modern air support 2 har ingen strategi alls. Du behöver bara sitta och skjut personer som går förbi. Måste man ha den där jävla fucking taktik då? Det känns och är ju GAY! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Ahaha, du är allt rolig Jeppe. Har jag någonsin sagt att FPS måste involvera taktik? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Ahaha, du är allt rolig Jeppe. Har jag någonsin sagt att FPS måste involvera taktik? =) Du klagar ju på MW2 eftersom det inte krävs någon taktik alls, så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Bad Company 2 Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Köpt BC2 nu, verkar skit bra... än så länge! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Det dåliga med BC2 är den enormt kassa fienden/vännerna i storyläget. Men online är det som en bättre kopia av COD mw2 :), mer teamplay och mer taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Känner mig fortfarande helt borta när jag spelar... Att kunna kartorna utantill är ett plus. Att använda en sniper är till en början skitsvårt om man gjort det mycket i MW2. För att inte tala om hur många som kör Recon...(Inklusive mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Du klagar ju på MW2 eftersom det inte krävs någon taktik alls, så jaNej, jag ger ut fakta. Trådskaparen frågade vilket spel han skulle köpa, när han ville ha strategi. Jag säger att MW2 inte innehåller strategi.Jag har inte klagat på något. (Förutom campers, de klagar jag på.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Har för mig att BC2 är det mest spelade online FPSet just nu?? En kompis snackade om det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Mw2: 1. Tröttnade efter en vecka-.- 2. Det har ingen känsla!! 3. Grymt Stelt! 4. Finns inge sämre spel! Och precis Camp of duty: Modern air support 2 eller Call of Campers! Alla campar och de har inte gjort ett skit till spelkänslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.