360Xbox Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Jo, på sista tiden har jag sett en massa jävla trådar om tex: "Vad ska jag köpa?" "Ska jag köpa Modern Warfare 2 eller Bad Company 2?" "Vilket är bäst av oamdoasgsang eller ajsfjasofdsaig?" Och dessutom min tråd som: "Är denna LCD-tv bra? osv. Tycker det borde komma ett nytt ämne, alltså som Allmänt, Humor osv, som skulle heta "Speltips" eller nått liknande. I det ämnet skulle man inte få fuskarank eller fuskamynt. Bara en sak jag tänkte på. Vad tycker ni om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Ja, tycker det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Låter som en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Bra förslag! Jag har också sett många sådana trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Sant, har märkt det du menar 360Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Förstår faktiskt inte vart du vill komma. Det är ju därför alla dessa olika kategorier finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 I think you're on to something :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Varför ska man ta bort trådarna? De bryter ju inte precis mot någon/några regler.Då är det ju bättre att göra en ny kategori eller ett nytt sub-forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Varför ska man ta bort trådarna? De bryter ju inte precis mot någon/några regler.Då är det ju bättre att göra en ny kategori eller ett nytt sub-forum! Men då de här frågorna hör till en eller någon annan kategori är det väl ganska onödigt att slänga hit en helt ny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Varför fixa till en ny kategori? Det lättaste är att ta bort de trådarna. Varför ska man ta bort trådarna? De bryter ju inte precis mot någon/några regler. Då är det ju bättre att göra en ny kategori eller ett nytt sub-forum! Men då de här frågorna hör till en eller någon annan kategori är det väl ganska onödigt att slänga hit en helt ny ? Vet inte riktigt vad du menar, men jag kanske inte förklarade nog bra. Mitt förslag är att man under varje "konsol-kategori", som till exempel Xbox 360, PS2, PS3, lägger in en underkategori som är något i stil med det 360Xbox sa. Vet dock inte om det är så han menar, eller att man bara gör ett nutt ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Men jag menar, Xbox 360 forumet är ju inte bara till för att fråga om vilka spel man ska köpa. Gå bara in där och kolla hur stor del av alla trådar som är sådana. Tycker det borde vara ett till ämne som är till alla konsoler där man kan fråga om spelet är bra eller vilket av spelen man ska köpa. Men det är bara vad jag tycker... Redigerat 9 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.