Teozac Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 SÅ igår köpte jag BC2 och började köra, men sen var det skitlaggigt och jag startade om datorn. Ingenting hände Ingenting hände Så idag körde jag lite och det laggade fortfarande jättemycket =( Finns det några inst. elr några bra prog jag kan skaffa? Tack i förväg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Bajs dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 10 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Hm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Sänk allt till lägsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 (redigerat) Det fungerade för mig,Blir förhoppningsvis nytt grafikkort idag. Redigerat 20 Februari 2011 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Du kanske måste ladda ner nya drivrutiner till din dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaXnMoDzFTW Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Ladda ner en gamebooster http://www.google.se/search?client=firefox...+p%C3%A5+Google ta den högst upp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 SÅ igår köpte jag BC2 och började köra, men sen var det skitlaggigt och jag startade om datorn.Ingenting händeIngenting händeSå idag körde jag lite och det laggade fortfarande jättemycket =(Finns det några inst. elr några bra prog jag kan skaffa?Tack i förvägAnge vad du har för komponenter i din dator. Vet du inte hur man gör? Sänk video inställningarna i spelet och hoppas på ljusare dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
toasten Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 De e väl samma sak som battlefield 3, köp en starkare dator! Dice va tvugna att göra världens starkaste spel dator bara för att klara av battlefield 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 27 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2011 (redigerat) To do list: 1. Uppdatera Windows uppdateringarna. 2. Uppdatera grafikkortet. 3. Uppdatera andra liknande drivrituiner. 4. Dags att rensa lite saker du inte använder på datorn? Tex spel, filmer etc? 5. Formatering kanske? EDIT: Ladda ner CPU-Z från CPU-ID hemsidan, installera, säg vad du har för grafikkort, ram, processor, lättare o säga om det är därför det laggar eller inte. Redigerat 27 Augusti 2011 av sp3xor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg