Escain Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 WASD, det är faktiskt sant. Eller typ, att lyssna på techno och lyssna på klassisk musik kan skilja dramatiskt beroende på vilka hörlurar man har. Att lyssna på techno och trance i olika lurar bör inte ha så stor skillnad. Rekommenderar INTE Koss in-ear (iaf inte porta pro som är den vanliga varianten), har haft två st. Hellre köper jag Creative EP-630 (de var väldigt behagliga, tyvärr gick de sönder dagen EFTER att garantin gick ut -.-) eller som jag har just nu och älskar, Sennheiser CX 300. Finns även som Sennheiser CX 300 II och Sennheiser CX 500, vet inte vilken av dem som är bättre, men allihop är in-ear. Men jag tycker fortfarande om SkullCandy, de gör faktiskt lurar i en mindre model, och ingen annat företag gör så små lurar att de passar mig så att jag kan springa efter en buss med lurar. Rekommenderar även AKG lurar, de är mysiga och inte flashiga som wesc:en ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Köp verkligen inte scullcandy. Kasst ljud och skitkass kvalité imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Köp verkligen inte scullcandy. Kasst ljud och skitkass kvalité imo. ^ Finns så många bättre. Steelseries Sibera V2 tex. Lite mer spelinriktat men det är ändå bra kvalité och riktigt bra ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.