Simple Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 bara för ni i rydet inte har festivaler D: dock är det sant, kolla bara muse. FIck så jävla kass kritik av all media i Roskilde men på sin egna turné hyllas dom något så in i helvete - varför? Jo för deras framträdanden kräver mycket teknik emd ljus osv osv. Svårt att få det i tid/pengar till det på en festival. Vi har faktiskt en festival :D Då får man ge fan i att ha en så onödigt maffig ljusshow! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) Ozzy ikväll! :) EDIT: Fan vad grymmt det var! Synd att han inte spelade Goodbye to Romance. Och nya gitarristen var inte lika bra som Zakk Wylde, men Ozzy var riktigt bra. :) Redigerat 9 September 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Någon fler än jag som tänkt gå på Iron Maiden 1/7-11? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Någon fler än jag som tänkt gå på Iron Maiden 1/7-11? :) Självklart! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Någon fler än jag som tänkt gå på Iron Maiden 1/7-11? :) Självklart! :D Fan va gött! Ståplats? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Johnossi, den 23e i Helsingboooorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Blir kanske Johnossi ikväll! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Gick på en Lady Gaga konsert i Malmö tidigt i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Självklart! :D Fan va gött! Ståplats? :)Tyvärr inte :/ Men Troligen det på Foo Fighters nu i sommar också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Verkar inte finnas en tråd för 2011, så postar här. Blir troligtvis Mogwai på trädgårn 1 April, sen vill jag gärna se Alcest och gå på Way out West för Explosions in the Sky, dock får jag se hur det blir med pengar etc. Mogwai är jag taggad för dock. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.