Hoppa till innehåll

Behöver En Bra Videokonverterare


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, jag behöver konvertera en .flv-fil till något format som Windows movie maker klarar av. jag har testat mängder av konverterare men ingen har funkat, antingen går de konverterade filerna inte att importera i WMM, eller så konverterar den bara en liten bit eller så blir det ett fruktansvärt osynk.

 

Någon som vet någon bra gratis konverterare som kan konvertera filer större än 100 mb till förslagsvis .mpg eller .wmv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, jag behöver konvertera en .flv-fil till något format som Windows movie maker klarar av. jag har testat mängder av konverterare men ingen har funkat, antingen går de konverterade filerna inte att importera i WMM, eller så konverterar den bara en liten bit eller så blir det ett fruktansvärt osynk.

 

Någon som vet någon bra gratis konverterare som kan konvertera filer större än 100 mb till förslagsvis .mpg eller .wmv?

Hej;)

har hittat 2 st som funkar bra men är inte säker på att dom klarar .flv men testa gärna :P

Länk Online konverter :P

anars tror jag att du kan göra det med aTube Catcher ;)

Redigerat av pontaxxr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Tjena, jag behöver konvertera en .flv-fil till något format som Windows movie maker klarar av. jag har testat mängder av konverterare men ingen har funkat, antingen går de konverterade filerna inte att importera i WMM, eller så konverterar den bara en liten bit eller så blir det ett fruktansvärt osynk.

 

Någon som vet någon bra gratis konverterare som kan konvertera filer större än 100 mb till förslagsvis .mpg eller .wmv?

Media Video Converter är bäst.

Redigerat av DarkLight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

AVS Video Converter 6

tog cp-lång tid och ljudet kom inte riktigt med. Vet du vad det kan bero på? körde en "non-activated" version, men man tycker ju att ljudet borde ha kommit med iaf.

 

Testar mulattens nu.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

AVS Video Converter 6

tog cp-lång tid och ljudet kom inte riktigt med. Vet du vad det kan bero på? körde en "non-activated" version, men man tycker ju att ljudet borde ha kommit med iaf.

 

Testar DL's nu.

 

Du måste lägga in en license key eller registrera dig har jag för mig. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...