ExorZ Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Saga?
D48 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lär dig googla unge.
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) http://vovve.net/Hundnamn/ Där kan du kolla igenom en bra massa namn, något kommer säkerligen inspirera dig. Anyways, hade jag väntat en ny hund så hade den fått heta Tux. B) Redigerat 14 Mars 2010 av Cakeguy
ExorZ Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P
Musten Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Sigurta
loopen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Swedishmoose Swedishdog Swedish anti-katt Swedish Golden Retriever Dogge Masken Bolt(lol) lol Skämt åsido, varför skaffa hund? Katter är ju typ 500x coolare än hundar eftersom de har gett namn åt en otroligt cool grupp här på fuska. Redigerat 14 Mars 2010 av loopen
Gäst Swedishmoose Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Det är därför jag tycker Elsa eller Texas. Vad tror ni om Texas?
Rekommendera inlägg