Hoppa till innehåll

Ett Bra Namn Till En Golden Retriever.

Gäst Swedishmoose

Rekommendera inlägg

• Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej

Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa.

Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo.

Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej

Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa.

Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P

Sigurta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Swedishmoose

Swedishdog

Swedish anti-katt

Swedish Golden Retriever

Dogge

Masken

Bolt(lol)

lol

Skämt åsido, varför skaffa hund? Katter är ju typ 500x coolare än hundar eftersom de har gett namn åt en otroligt cool grupp här på fuska.

Redigerat av loopen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Hej

Det är därför jag tycker Elsa eller Texas. Vad tror ni om Texas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...