MegaSvampen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Dogge-Dogge-Lito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Saga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Gullan Guldberta Berta Gertrud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lär dig googla unge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) http://vovve.net/Hundnamn/ Där kan du kolla igenom en bra massa namn, något kommer säkerligen inspirera dig. Anyways, hade jag väntat en ny hund så hade den fått heta Tux. B) Redigerat 14 Mars 2010 av Cakeguy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Sigurta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 (redigerat) Swedishmoose Swedishdog Swedish anti-katt Swedish Golden Retriever Dogge Masken Bolt(lol) lol Skämt åsido, varför skaffa hund? Katter är ju typ 500x coolare än hundar eftersom de har gett namn åt en otroligt cool grupp här på fuska. Redigerat 14 Mars 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Nej, men Jutta skulle passa perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Swedishmoose lol lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hej Jag undrar om det finns några bra hund namn till en goldenretriever hona? Det ända jag vet är typ Elsa. Lady, Sotis, Nitro, Zinta, Turbo. Tänk bara på att ha med T eller S eller båda, så när du ska ropa på hunden får du in en skarp bokstav som gör att den reagerar mera, Zinta har båda. Skulle suga med Gullan eller Mona. Jenny kan funka men låter som din flickvän eller nått :P Det är därför jag tycker Elsa eller Texas. Vad tror ni om Texas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Inte Texas, men Totte eller Tomten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg