theawsomeone Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hur ser din livs kärlek ut? :iluvff: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Halv tre ungefär. Lite svårt att veta när man knappt ens hunnit leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Hur ska man kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 1.75, 62kg, persier, svart hår, heter Karo. Ja, han skulle jag gjort allt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag har ingen. Det kan man väl inte veta heller, inte förrän man är äldre iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag har ingen. Det kan man väl inte veta heller, inte förrän man är äldre iafMmhm, dumaste bumpen på dummaste tråden. Well done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jag har ingen. Det kan man väl inte veta heller, inte förrän man är äldre iafMmhm, dumaste bumpen på dummaste tråden. Well done. Well, thank you, sir =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.