xxXFIREXxx Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) HEJ har blivit hackad på flyff och undrar om någån som har slutat skulle kunna ge mig ett acc ? käns ganska synd när man kommit till lvl 115 och sen blir man hackad :( Redigerat 16 Mars 2010 av xxXFIREXxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 HEJ har blivit hackad på flyff och undrar om någån som har slutat skulle kunna ge mig ett acc ? käns ganska synd när man kommit till lvl 115 och sen blir man hackad :( Varför gör du bara inte ett nytt acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Kontakta deras service och säg detaljer (email, pass, inloggnings namn (som va innan du blev hackat)). Så kanske dom kan ge tillbaka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxXFIREXxx Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 HEJ har blivit hackad på flyff och undrar om någån som har slutat skulle kunna ge mig ett acc ? käns ganska synd när man kommit till lvl 115 och sen blir man hackad :( Varför gör du bara inte ett nytt acc. jo det går ju men det är ju så synd när man kommit 6 lvlar från högsta Kontakta deras service och säg detaljer (email, pass, inloggnings namn (som va innan du blev hackat)). Så kanske dom kan ge tillbaka det. Redan testat var nog det första jag gorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Vad sa dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxXFIREXxx Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Vad sa dom då? dom tror att det inte är jag sen står det någåt skit om incorrect Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Vad sa dom då? dom tror att det inte är jag sen står det någåt skit om incorrect Då har du ju bara fyllt i fel uppgifter ? Eller ljugit om massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Det är konstig att Gpotato inte ger tillbaka accountet. Se till att ge de rätta uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxXFIREXxx Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Vad sa dom då? dom tror att det inte är jag sen står det någåt skit om incorrect Då har du ju bara fyllt i fel uppgifter ? Eller ljugit om massa skit. Nej jag har fyllt i exakt mina saker men dom vägrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Skriv hur du blev hackad osv (Om du fick en keylogger och sen kan du posta print och sånt på det) Låter skumt att dom inte ger tillbaka accet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 HEJ har blivit hackad på flyff och undrar om någån som har slutat skulle kunna ge mig ett acc ? käns ganska synd när man kommit till lvl 115 och sen blir man hackad :( Varför gör du bara inte ett nytt acc. jo det går ju men det är ju så synd när man kommit 6 lvlar från högsta W00t??? Där är ju 65 lvlar till innan du är hero... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.