wubo Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Tja undrar måtten på dom här mössen: Logitech MX518 Optical Gaming Mouse: http://www.webhallen.com/prod.php?id=39343 Logitech Gaming Mouse G500: http://www.webhallen.com/prod.php?id=102995 Logitech G5 Optical Mouse: http://www.webhallen.com/prod.php?id=72824 Jag har frågat webhallen men dom visste inte heller. Så är det någon som har någon av dom här mössen så kan ni väl skriva måtten på dom. (Längd, Bredd, höjd). Och om ni vet så kanske ni kan svara på om dom glider bra på en Roccat SENSE matta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Haft Mx518 i 5 år, bästa musen :) Du har förresten inte alls mest profilvisningar, och det är fult att fuska sig till det och sedan skryta om det som du gjort. Redigerat 17 Mars 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Haft Mx518 i 5 år, bästa musen :) Du har förresten inte alls mest profilvisningar, och det är fult att fuska sig till det och sedan skryta om det som du gjort. okej den funkar fint i cs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Spelar aldrig cs, men den funkar fint överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Jag spelar cs med MX 518, Helt jävla underbar. Köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Jag spelar cs med MX 518, Helt jävla underbar. Köp den! Jamen dåså. Tack för alla svaren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Så trevligt att man köpte en sån för 2 månader sen... Helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Köpte 518 för 2 veckor sedan, måste säga att den är skön som fan (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Haft Mx518 i 5 år, bästa musen :) Du har förresten inte alls mest profilvisningar, och det är fult att fuska sig till det och sedan skryta om det som du gjort. Jag kanske går lite offtopic, men du skämmer ut dig. Det står "minst" inte "mest". Btw: Microsoft IntelliExplorer 3.0 ftw. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag kanske går lite offtopic, men du skämmer ut dig. Det står "minst" inte "mest".Han ändrade efter jag skrev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag har för mig det har stått länge men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.