WASD Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Som jag har förstått det finns det en patch nu som alla laddar ner nu. Min Luancher säger "Data for next patch avalible. Will start when you launch wow and continue after exit". Men varken när jag startar wow eller stänger ner det så startar nån nerladdning. Jag har ändrat och kollat så att inställningarna i luanchern är rätt. Har provat att starta Blizzard Updater.exe i wow mappen men den säger att there is no patch to apply. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Om du har vista eller W7 testa att starta dom admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 XP. Aldrig haft detta problemet förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 XP. Aldrig haft detta problemet förut.Brukar stå så fast man laddat ner den redan, det försvinner snart antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Varit så i över en vecka och jag har inte laddat ner en patch på länge. Alla andra har tydligen en patch på väg ner nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Prova och ladda ner den från internet? EDIT: Har du kollar i nedre högra hörnet? Min kommer ditt ner. Redigerat 17 Mars 2010 av BigAfro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Jag vet hur det ser ut när man laddar ner en patch, BackgroundDownloader ikon i aktivitetsfältet, men det finns ingen sån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 CTRL + ALT + Delete -> Processer -> Avsluta "Launcher.exe" processen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Sitter i raid nu så kan inte stänga WoW. Men jag satte på en Launcher och gjorde som du sa men den stängde bara av sig normalt utan nån backgrounddownloader. Ska prova med wow av efter raiden. Om det inte funkar, så är det väl 3.3.3 jag ska ladda ner från http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors ? Redigerat 17 Mars 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 mm, patchen jag laddade ner var 3.3.2-3.3.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Funkade inte att avbryta Launcher processen. Laddar ner patchen på 130mb manuellt nu i 300kbps, inga problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg