Hoppa till innehåll

Ändra Utseende På Msn?


WASD

Rekommendera inlägg

Gäst Cakeguy

Skype har också lyckats skaffa Vista skin som jag gärna blir av med om nån vet hur man gör.

Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :D

Tackar :) Det är ett sånt alternativ jag vill ha i msn.

Måste faktiskt erkänna att Vista temat nästan är snyggare till skype :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Det har jag fixat. Om du har senaste Skype gör: Verktyg -> Alternativ -> och sedan på allmänna inställningar så ska du kunna välja "klassiskt fönster" under "Visuell Stil För Fönstret". :D

Tackar :) Det är ett sånt alternativ jag vill ha i msn.

Måste faktiskt erkänna att Vista temat nästan är snyggare till skype :/

 

Meh. Du kanske kommer tycka samma sak om msn när du väl ändrar tema där också då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var mer än Vista-skalet som försvann på skype. Den ljusblåa bakgrunden blev lite gråare, var mest det som inte blev snyggt. Kollade i paint hur msn med XP-skin skulle se ut och det blir väl ungefär lika snyggt men jag blir av med Vista-skinnet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...