The Moose Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Gick igenom min spelsamling och rotade fram dessa titlar som jag inte riktigt har något behov att ha kvar. Så sätt igång och buda, helst med spel men pengar går också bra! [smile] Jag har: 360/Wii/GBC/GBA/DS http://img185.imageshack.us/img185/9124/img0638t.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Perfect dark zero för Prototype? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Perfect dark zero för Prototype? :D Nej med tanke på att Perfekt Dark Zero är typ 2 år äldre och att jag ägt det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Blue dragon? (Hela serien, 3 skivor) Battlefield: Modern combat 2? tomb raider: Anniversary? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Blue dragon? (Hela serien, 3 skivor) Battlefield: Modern combat 2? tomb raider: Anniversary? Vill du fotografera Blue Dragon spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Visst. Ska tänka på't. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Byter du Resident evil 5 mot några av de här Halo 3 Fable 2 Oblivion GH : Aerosmith Gears of war 2 Gta iv Skate ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Byter du Resident evil 5 mot några av de här Halo 3 Fable 2 Oblivion GH : Aerosmith Gears of war 2 Gta iv Skate ?? Tyvärr så har jag dom flesta eller är ej intresserad. tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Vill du ha Blue dragon, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Vill du ha Blue dragon, då? Nej men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.