Northwest Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Jo ibland så rycker mus pekaren till helt utan anledning och det blir lite jobbigt i längden. Den klickar inte på något utan drar bara iväg helt plötsligt. Vad kan det bero på? Drivrutiner,virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Hände mig innan, jag har lasermus och bytte musmatta, sen så fixade det sig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Jo ibland så rycker mus pekaren till helt utan anledning och det blir lite jobbigt i längden. Den klickar inte på något utan drar bara iväg helt plötsligt. Vad kan det bero på? Drivrutiner,virus? Detta hände mig också när jag köpte en ny lasermus. Använd en musmatta med skrovlig kontroll sida. Tyg fungerar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Vissa möss gillar inte när det är olika färger på musmattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Testar att byta matta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Det är underlaget det är fel på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Kan ha fastnat skit i optiken också, blås till lite, inte så mycket att förlora på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Så är det för mig med, byt till enfärgad musmatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Hade de problemet med min förra razer 4000dpi mus, tog ett tag innan jag upptäckte vad felet var då det bara kom ibland och det var efter några månader efter jag köpte den (kör med razer mantis tyg mattan). Det var tydligen damm som satte sig på mattan (var inte ens synligt för ögat).. Så testa rengör optiken på musen och försök rengöra mattan till att börja med, annars får du nog byta mattan Många som har problem med just detta på sina razer möss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Har bytt matta och det verkar ha löst sig. Tack för alla tips,ska tänka på dom i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.