Kira1 Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 hej jag är 7 år och söker ett spel man är ond på typ som fable och overlord även fast jag inte är så gammal så kan jag klara av rätt så svåra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Pokémon Colosseum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Vänta några år så kan du köpa Star Wars sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 hur gammal måste man vara för att få köpa star wars då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 hur gammal måste man vara för att få köpa star wars dåLol, åldersgränsen kan vara allt från 7-16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 ok men tror du 7 åringar kan klara av star wars eller är det för svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 ok men tror du 7 åringar kan klara av star wars eller är det för svårt Nja, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 ok men finns det inge mer overlord lignande spel har hört att man är ond på dungeon keeper men känns osägert att köpa det när jag inte vet handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Overlord 2? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god.Åldersgränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Fallout 3, då får du välja om du vill vara ond eller god.Åldersgränsen 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.