Ghostbuster9 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Hej! Har ni någon platina trophie på något spel? Själv har jag ingen just nu men håller på att försöka få en på Heavy Rain, Burnout Paradise The Ultimate Box och Call Of Duty Modern Warfare 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 jag har 8 stycken James Bond Quantom Of Solace Hp och halvblodsprinsen Uncharted 1 Uncharted 2 X-Men Origins Wolverine Dead Space Ratchet a crack in time Resident Evil 5 om ni inte tror mig så kolla min profil. Mitt online id är: kikappo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 20 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 jag har 8 stycken James Bond Quantom Of Solace Hp och halvblodsprinsen Uncharted 1 Uncharted 2 X-Men Origins Wolverine Dead Space Ratchet a crack in time Resident Evil 5 om ni inte tror mig så kolla min profil. Mitt online id är: kikappo Det varr riktigt många har du haft PS3 länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Jag har Platinum i: Tekken 6 och Resident Evil 5. 100% på båda spelen också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Uncharted 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Uncharted 2är det lätt att få platina på uncharted 2 då flera här har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Uncharted 2är det lätt att få platina på uncharted 2 då flera här har den? Lätt och lätt, om man är smart får man de om man är osmart får man de inte. =) Gäller att läsa vad man skall göra för att få alla dessa tropeér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Har ingen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 har 5 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jag har själv ingen då jag inte spelar för att få trophies. Men man kommer kanske få någon snart.. vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Har ingen men siktar in mig på en på mw2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 22 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jag är bara 8 trophies ifrån för att få en platina trophie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.