Ghostbuster9 Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Nu har jag äntligen fått min första nämligen en platina på Heavy Rain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Nu har jag äntligen fått min första nämligen en platina på Heavy Rain!Heavy rain är skit tråkigt.Tröttna ju efter att ha klarat det en gång, vilket tar? 2-3 timmar? tss. Väntar mer på Red Dead redemption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Nu har jag äntligen fått min första nämligen en platina på Heavy Rain!Heavy rain är skit tråkigt.Tröttna ju efter att ha klarat det en gång, vilket tar? 2-3 timmar? tss. Väntar mer på Red Dead redemption. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Har två stycken, Assassins Creed 2 och Prototype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Nu har jag äntligen fått min första nämligen en platina på Heavy Rain!Heavy rain är skit tråkigt.Tröttna ju efter att ha klarat det en gång, vilket tar? 2-3 timmar? tss. Väntar mer på Red Dead redemption. Red Dead Redemption är underbart, men Heavy Rain var (spelat igenom det :D) bättre. Har dock ingen platina :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arrmando Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fick en ny platinum. På MW2. Så nu har jag 9 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Har det i Uncharted 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Har nästan en i Assassins creed 2. behöver bara hitta alla fjädrar så får jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Har fått en platina i wwe: legends of wrastlemania för några dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Har fått en platina i wwe: legends of wrastlemania för några dagar sen.Hur långt bak behövde du gå för att bumpa tråden?... Jag har ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Hur långt bak behövde du gå för att bumpa tråden?... Jag har ingenLångt. Det räcker, sån stalker. Du tittar på senaste inlägg/svar och när du ser att jag har skrivit något så letar du efter någon svag punkt och kommenterar, hur långt har man fallit då? Redigerat 5 Februari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Långt. Det räcker, sån stalker. Du tittar på senaste inlägg/svar och när du ser att jag har skrivit något så letar du efter någon svag punkt och kommenterar, hur långt har man fallit då?Lol, vad har jag gjort? Bara störigt när någon bumpar en 7 månader gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.