DarknessSky Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Är det någon som brukar spela det? Jag spelar det varje dag varannan vecka online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Jag kör det lite då och då. Ganska onödig tråd dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 21 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Man diskuterar ju spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) Även om jag haft det i flera månader så har jag inte spelat klart Tbogt *Har inte orkat spela klart det. Redigerat 21 Mars 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Klarade ut "The Ballad Of Gay Tony" igår, väldigt kort. Multiplayer är kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 klarade hela spelet på typ 2 veckor -.- Men grymt kul spel faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Klarade ut TLAD och TBOGT på ca 10 dagar. Dom var grymt roliga och multiplayern är framför allt det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Klarade ut TLAD och TBOGT på ca 10 dagar. Dom var grymt roliga och multiplayern är framför allt det bästa. Jag har spelat GTA IV online i ca 2 år nu, och har inte helt tröttnat, bästa spelet imo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Tycker mest om att köra runt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Är det i bogt det finns en "liten" helikopter med missil/mg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Är det i bogt det finns en "liten" helikopter med missil/mg? Japp, "Buzzard" heter den i spelet, aka "Little Bird" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 (redigerat) Fick problem när jag och en bud skulle lira TLAD... Han hade köpt endast TLAD med points... jag hade köpt Episodes. Kommer inte ihåg felmeddelandet, men det fungerade inte att spela med någon som köpt det över XBL. Redigerat 23 Mars 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.