Ghostbuster9 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Tja! Det var ett tag sen jag köpte PSP spel och har lust att köpa nåt nytt nu! Har ni några bra tips? Jag gillar: Call Of Duty X-men Tony Hawk spel Tom Clancy spel Jag gillar fantasy spel också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 ska det vara online eller bara story mode, eller båda två? själv tycker jag: ONLINE: medal of honor heroes 2, roligt att köra när man har extemt tråkigt. dålig styrning och man blir disconnected väldigt ofta + svårt att döda någon STORY God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig) jackass the game, as roligt tills man klarat av hela spelet då slutar man spela N+(your a ninja), det mest roligaste minispelet jag kört, extremt svårt när man kommer till dom högre lvlarna = FUN & DAMPANFALL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 ska det vara online eller bara story mode, eller båda två? själv tycker jag: ONLINE: medal of honor heroes 2, roligt att köra när man har extemt tråkigt. dålig styrning och man blir disconnected väldigt ofta + svårt att döda någon STORY God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig) jackass the game, as roligt tills man klarat av hela spelet då slutar man spela N+(your a ninja), det mest roligaste minispelet jag kört, extremt svårt när man kommer till dom högre lvlarna = FUN & DAMPANFALL Tack för tipsen men är det värt att köpa Killzone och God OF War för cirka 300 kronor (för båda). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :)Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :)Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget. Köp God of War då. Jävligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 25 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :) Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget. Köp God of War då. Jävligt bra. Spelat demot på The Chains Of Olympus blev skjukt beroende ska nog köpa det på webhallen för 139 kronor men är det värt det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :) Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget. Köp God of War då. Jävligt bra. Spelat demot på The Chains Of Olympus blev skjukt beroende ska nog köpa det på webhallen för 139 kronor men är det värt det? Jadå, det är bara för kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Socom till psp verkar kul fps. har själv inte provat det men vill verkligen ha det som alla andra spel jag villat ha som har sugit när jag börjat spela dom online ;) och såklart styrningen är ju inte bra på något fps spel till psp... dom borde sätta till en till joystick på höger sida på pspet... STORY God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig) Tack för tipsen men är det värt att köpa Killzone och God OF War för cirka 300 kronor (för båda). ja självklart! jag köpte spelet ihop för 250 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Nu rekommenderar jag att du skaffar Tekken: Dark Resurrection och Tekken 6 till PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Nu rekommenderar jag att du skaffar Tekken: Dark Resurrection och Tekken 6 till PSP.Tycker inte att fighting är den bästa genren till PSP men jag har köpt Tom Clancys Splinter Cell Essentials på Playstation Store och håller på att ladda ner den nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg