Hoppa till innehåll

Bra Psp Spel!


Rekommendera inlägg

ska det vara online eller bara story mode, eller båda två?

 

själv tycker jag:

 

 

ONLINE:

 

 

medal of honor heroes 2, roligt att köra när man har extemt tråkigt. dålig styrning och man blir disconnected väldigt ofta + svårt att döda någon

 

 

STORY

 

 

God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop

 

 

Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig)

 

 

jackass the game, as roligt tills man klarat av hela spelet då slutar man spela

 

 

N+(your a ninja), det mest roligaste minispelet jag kört, extremt svårt när man kommer till dom högre lvlarna = FUN & DAMPANFALL

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska det vara online eller bara story mode, eller båda två?

 

själv tycker jag:

 

 

ONLINE:

 

 

medal of honor heroes 2, roligt att köra när man har extemt tråkigt. dålig styrning och man blir disconnected väldigt ofta + svårt att döda någon

 

 

STORY

 

 

God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop

 

 

Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig)

 

 

jackass the game, as roligt tills man klarat av hela spelet då slutar man spela

 

 

N+(your a ninja), det mest roligaste minispelet jag kört, extremt svårt när man kommer till dom högre lvlarna = FUN & DAMPANFALL

Tack för tipsen men är det värt att köpa Killzone och God OF War för cirka 300 kronor (för båda).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :)

Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget.

 

Köp God of War då. Jävligt bra.

 

Spelat demot på The Chains Of Olympus blev skjukt beroende ska nog köpa det på webhallen för 139 kronor men är det värt det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle rekommendera Rock Band: Unplugged väldigt mycket. :)

Inte i min smak direkt men vill bara säga att när det gäller PSP spel så tycker jag storyn är viktigast, inte online-läget.

Köp God of War då. Jävligt bra.

 

Spelat demot på The Chains Of Olympus blev skjukt beroende ska nog köpa det på webhallen för 139 kronor men är det värt det?

 

Jadå, det är bara för kort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Socom till psp verkar kul fps. har själv inte provat det men vill verkligen ha det som alla andra spel jag villat ha som har sugit när jag börjat spela dom online ;) och såklart styrningen är ju inte bra på något fps spel till psp... dom borde sätta till en till joystick på höger sida på pspet...

 

 

 

 

STORY

 

 

God of war, rolig story och bra styrning. nörda igenom hela storying nonstop

 

 

Killzone liberation, roligt spel och styrning, bra story. suger på online (enligt mig)

Tack för tipsen men är det värt att köpa Killzone och God OF War för cirka 300 kronor (för båda).

 

ja självklart! jag köpte spelet ihop för 250 kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...