Olav96 Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Hej, jag fattar inte riktigt hur man fixar teknologier. Man kan ju köpa men alla andra länder fixar de själv och när man bygger bygnader så stor det ju att man ska få teknologier. Kan någon hjålpa mig. Är tacksam till svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Du måste ha ett universitet innan du kan fixa teknologier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Du ska ha skolor/universitet sen går du in på "Research and Technology" och väljer vilken du vill forska fram, och det går snabbare att göra det om du har gentlemens där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 22 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Jag har bara en college och där går det in att fixa fram teknologier. Måste jag ha ett universitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 Nej, du behöver inte ha ett universitet för att forska fram saker. Universitetet är en uppgradering från "Colleget". http://www.buttonmashers.se/wp-content/gallery/total-war/empire-prestige-research.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.