Encoder Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Laddar ner det nu. Vi behöver IP Till servrarna! 8 min tills vi ska köra. Japp :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Laddar ner det nu. Vi behöver IP Till servrarna! 8 min tills vi ska köra. Japp :o Nu ska det ha börjat. Men fortfarande ingen IP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Laddar ner det nu. Vi behöver IP Till servrarna! 8 min tills vi ska köra. Japp :o srry för ventrilo servern vårat voffeljärn exploderade så servern la ner :( men den e snart uppe igen Redigerat 10 April 2010 av pontaxxr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Han fixar serverna just nu sa han. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Han fixar serverna just nu sa han. :DJapp. =D EDIT: Bara jag som är online i mitt lag. -.- Redigerat 10 April 2010 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Laddar ner det nu. Vi behöver IP Till servrarna! 8 min tills vi ska köra. Japp :o srry för ventrilo servern vårat voffeljärn exploderade så servern la ner :( men den e snart uppe igen alla som e med i kuppen in i venten !!!! alla som har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Matcherna startar snart! Alla in i venten. Ip till servrarna kommer! LAG 1 OCH LAG 3! In på den här: connect 94.254.126.34:27015;password lol123 LAG 1 BÖRJAR SOM CT! LAG 3 BÖRJAR SOM T! LAG 2 OCH 4 IN PÅ DEN HÄR! cs1.gamez.se:27023 pw: lol321 LAG 2 BÖRJAR SOM CT! OCH LAG 4 SOM T! Redigerat 10 April 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Verkar vara rättså dött i mitt lag, har en polare som kan vara sugen att vara med ifall ingen annan visar upp sig. Han är samma skill som jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Verkar vara rättså dött i mitt lag, har en polare som kan vara sugen att vara med ifall ingen annan visar upp sig. Han är samma skill som jag.JA VAFAN E ALLA IN I VENT !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 KOM IGEN NU! ALLA IN PÅ SERVRARNA FÖR FAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 KOM IGEN NU! ALLA IN PÅ SERVRARNA FÖR FAN! Jag är en ensam på servern. Verkar som ingen i mitt lag ens är online på f.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Mjo! Men så fort 1 är inne i varje lag så kör vi igång. Eftersom inga var inne typ. Så blev det en 3on3 final direkt. Lag 1 vann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg