Intense Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Men varför så tidigt? Alla sover då -.- Kan du inte ändra till 18:00-20:00 eller något? Nej ingen sover till 2, sluta upp nu ingen tycker du är häftig för att du sover så länge. Jag brukar sova till straxt efter 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Men varför så tidigt? Alla sover då -.- Kan du inte ändra till 18:00-20:00 eller något? Nej ingen sover till 2, sluta upp nu ingen tycker du är häftig för att du sover så länge. Jag brukar sova till straxt efter 2. Men vi har hört det nu och ingen bryr sig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Då får ni gå upp tidigare. Jag ska spela cup kl 5 och måste pracca innan, Så hinner inte köra den senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 (redigerat) Vilken dag blir det? EDIT: Såg det var 10/4. Redigerat 6 April 2010 av NoMercy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Äahh.... soz men jag kan inte vara med, kom på att jag ska tbx till morsan där jag har skrot internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Äahh.... soz men jag kan inte vara med, kom på att jag ska tbx till morsan där jag har skrot internetKey, Då har bara lag 4, 3 pers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Oj fan, var det på lördag. Ska på innebandy turnering >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Oj fan, var det på lördag. Ska på innebandy turnering >.> Key!Okej, Nu har jag gjort om i lagen lite. Dem finns ändrade på första sidan. Redigerat 7 April 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Oj fan, var det på lördag. Ska på innebandy turnering >.> Key!Okej, Nu har jag gjort om i lagen lite. Dem finns ändrade på första sidan. Bara mitt lag som är 4:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 nu när det är så många som inte kan vara med kan vi väl ändra dag,tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 nu när det är så många som inte kan vara med kan vi väl ändra dag,tidOm ni inte kan vara med, Kul för er.Vi kör denna tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 tror inte jag kan vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg