Hornflakes Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Jag tror inte ni har fattat definitionerna av Low/mid och high. N00b; Du spelar public då och då ich får 7 - 1 i stats nån gång. Low; Du spelar på r60.org med din jättefeta klan Mid; Andra höga divisioner såsom EU ligan. High; Grattis, du är nu med i Svenska landslaget i CS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Inlägget ovanför mig var det värsta jag sett?. Vadå "Du med i svenska landslaget i CS?" Vet du ens vad du snacka om grabben? Eller skulle du vara ironisk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag tror inte ni har fattat definitionerna av Low/mid och high. N00b; Du spelar public då och då ich får 7 - 1 i stats nån gång. Low; Du spelar på r60.org med din jättefeta klan Mid; Andra höga divisioner såsom EU ligan. High; Grattis, du är nu med i Svenska landslaget i CS! Grattis, Du är dum i huvet.När man är Mid spelar man inte i Högre devisioner. När men är High/semi-elit så spelar man stora cupern osv. När man är elite (fnatic,sk osv) Så spelar man riktigt stora cupen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 CrazyCake, Steam? Har en vän som heter Reazon som har icke varit inne på 29 dagar, kan det möjligt vara du? D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) CrazyCake, Steam? Har en vän som heter Reazon som har icke varit inne på 29 dagar, kan det möjligt vara du? D: Det är jag men har nytt acc.Jag addar dig nu! Är du dejan? Redigerat 9 April 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Kan inte vara med sa det innan också men du har ju ej ändrat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ***obs*** FUNGERAR BARA TILL = ventrilo 2.1.4 Redigerat 10 April 2010 av pontaxxr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 53min till turneringen så han borde göra det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Vad är IP'n till BrutalCS servern? lugn han skickar IP till alla innan turneringen ;) IP till vent IP: Pontaxxr.mine.nu Port: 3785 ventrilo 2.1.4 Kan inte connecta till Vent. har du ventrilo 2.1.4 ? Laddar ner det nu. Vi behöver IP Till servrarna! 8 min tills vi ska köra. EDIT: Funkar fortfarande inte. Står bara "Unable to connect to server." Redigerat 10 April 2010 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg