Hoppa till innehåll

Jag Är Utefryst!


Gäst Anonym007

Rekommendera inlägg

http://i129.photobucket.com/albums/p222/the_x-phile/ObviousTroll.jpg

 

Solklart troll, vem gör en användare på fuska.se bara för att posta denna tråden i vänner & relationer det första han gör. Kolla stavningen, är de en p12 som skrivit det? nej.

 

det är alla de standardiserade mobbningssymptomen i ett, för låg sannolikhet för att de ska hända.

 

"jag är dålig på alla prov"

"jag är avundsjuk på killen med alla tjejer"

"alla hatar mig"

"jag är utfryst"

"ingen kom till mitt kalas"

 

etc etc.

Jag gråter nästan när jag ser vad du skrivit! Jag menar tråden var ju till för att hjälpa honom men du retar honom!

 

OnT: Ej jag känner ju dig Anonym007 du går ju i min klass och är han som följer efter mig. Och jag är den som du beskriver som är populär och får tjejer när som helst!

 

:D

 

Om du tycker synd om honom, bli vän med honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kanske är för ful för att någon vill veta av dig?

Ehhh? Skriver man verkligen sånt?

 

Men komigen, det är ett troll, och du ljuger, du känner inte alls honom. Hade han varit seriös hade han kommit tillbaka, men han har skrivit ett inlägg sen hans senaste i denna tråd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://i129.photobucket.com/albums/p222/the_x-phile/ObviousTroll.jpg

 

Solklart troll, vem gör en användare på fuska.se bara för att posta denna tråden i vänner & relationer det första han gör. Kolla stavningen, är de en p12 som skrivit det? nej.

 

det är alla de standardiserade mobbningssymptomen i ett, för låg sannolikhet för att de ska hända.

 

"jag är dålig på alla prov"

"jag är avundsjuk på killen med alla tjejer"

"alla hatar mig"

"jag är utfryst"

"ingen kom till mitt kalas"

 

etc etc.

Jag gråter nästan när jag ser vad du skrivit! Jag menar tråden var ju till för att hjälpa honom men du retar honom!

 

OnT: Ej jag känner ju dig Anonym007 du går ju i min klass och är han som följer efter mig. Och jag är den som du beskriver som är populär och får tjejer när som helst!

 

 

Håller med dig!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kanske är för ful för att någon vill veta av dig?

Ehhh? Skriver man verkligen sånt?

 

Men komigen, det är ett troll, och du ljuger, du känner inte alls honom. Hade han varit seriös hade han kommit tillbaka, men han har skrivit ett inlägg sen hans senaste i denna tråd.

 

Asså kan inte du bara hålla käften för en gångs skull? Om det inte är ett troll då?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Anonym007

Folk nu när jag kollat på ghostbuster9s profil så känner jag igen honom. Dock vill jag säga att han spelar han cod med alla i klassen. Vad är det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anonym007:

Senast här: Idag, 18:32:34

 

Ghostbuster9:

Senast här: Idag, 18:39:27

 

Ni har inte övertygad mig än iaf, tiderna är så nära varandra att de mycket väl skulle kunna vara en inloggning och utloggning från samma person.

 

Anonym007, om du känner för att bevisa att du inte är ett troll så finns min msn-adress i min profil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anonym007:

Senast här: Idag, 18:32:34

 

Ghostbuster9:

Senast här: Idag, 18:39:27

 

Ni har inte övertygad mig än iaf, tiderna är så nära varandra att de mycket väl skulle kunna vara en inloggning och utloggning från samma person.

 

Anonym007, om du känner för att bevisa att du inte är ett troll så finns min msn-adress i min profil.

Tänkte precis samma sak lol.. Ghostbusters säger "Jag är den ägiga killen han snackar om som alla brudar älskar och är bäst och snyggast".

Anonym007 säger "TÄNK OM JAG KUNDE VARA SOM HAN", I lol´d. Om det är så att vi dave har sant så är han nog ett av de sämsta trollen ever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...