Hayna Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Jag vill göra en iso fil av en rar fil och vill ha ett enkelt och smidigt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 ... Går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Packa upp .rar filen sedan packa ner den i en .iso fil, finns inget annat sätt, tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Som dom andra sagt så går det tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Går inte.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Jag antar att du har laddat ner någonting i rar format och upphovsmannen säger att du ska mounta iso filen? Extrahera bara rar filen så borde det ju bli en iso någonstans där Redigerat 24 Mars 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 1. packa upp med tex winrar 2. skapa iso fil med tex poweriso Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 24 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Packa upp .rar filen sedan packa ner den i en .iso fil, finns inget annat sätt, tror jag iaf. Hur packar man den i en iso fil? 1. packa upp med tex winrar2. skapa iso fil med tex poweriso Funkar verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 1. packa upp med tex winrar 2. skapa iso fil med tex poweriso Funkar verkligen det? Varför skulle det inte fungera? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 om du har TEX en film inpackad i rar format Och använder ''Deamon tools lite'' så kan du klicka direkt på RAR filen och på Mounta eller vad det heter xD. Det funkar (Y) du behöver alltså inte packa upp filen alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 om du har TEX en film inpackad i rar format Och använder ''Deamon tools lite'' så kan du klicka direkt på RAR filen och på Mounta eller vad det heter xD. Det funkar (Y) du behöver alltså inte packa upp filen allsGoddag yxskaft?Men gör som dom andra, packa up rar filen och packa ner dem igen till en Iso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.