Hoppa till innehåll

Rrod - Igen


Satisfaction
 Dela

Rekommendera inlägg

Bry er inte om vad jag skrev tidigare i denna tråd, för om jag tänker efter så tror jag den betedde sig på samma sett före jag fick RROD(Första gången).

 

Jahapp, så det startade med frysningar igår, nu lyste det 3 röda.

Jag har ingen garanti kvar, den var nästan slut första gången jag fick skicka in den.

Priset ligger på... 700-800:-?

Känns som att jag blivit lurad alltså.

Nog kan man få RROD en första gång, men en andra gång?

Borde man inte få en gratis reparation om man faktiskt redan fått den reparerad?

Fast dem gör antagligen så lite som möjligt för att reparera konsollerna så jag kanske inte borde vara förvånad.

 

Eller ska jag rent av skita i allting?

post-46950-1269450494_thumb.jpg

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela konsolen är full i problem.

Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad.

Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D

 

Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap!

Redigerat av MightyTighty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Hela konsolen är full i problem.

Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad.

Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D

 

Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap!

Sen är det så att konsolen fick rrod lättare förut. :_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela konsolen är full i problem.

Jag köpte ett 360 första dagen det kom ut i Sverige, fick RROD efter två och en halv vecka. Garantin var då givetvis kvar så de fixade den (skickade mig en ny, lol). Den fick RROD efter lite mer än en månad.

Jag skippade att skicka dit den igen, så jag började spela PS2 och väntade tills PS3 kom ut. Har haft den sen dess, så jäkla nöjd med min 60gigare :D

 

Så mitt tips är att köpa ett PS3. Kostar verkligen ingenting nu, mot vad den gjorde när jag köpte en. Ett riktigt kap!

Sen är det så att konsolen fick rrod lättare förut. :_

 

Jag, vet :_

Vad spelar det för roll? Skillnaden är typ 20% mot förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...